BRANDIE

Brandie Nicole Temple is name. And Life is my game, just trying to get through it and have a good time raisin some hell not obeyin the law. ive been raised in the north with southern beliefs and going south when im 18.
John Deere<3Country Music<3Luke Bryan and Jason Aldean<3 Chevy<3Dodge<3Southern Boy<3Cowboy boots<3Farmer tans<3Country Girl Till I Die.<3

just leave a message if ya wanna get to know me.

October 4, 2013 11:14 am
spock-of-science:

takshammy:

This guy

This fucking guy

spock-of-science:

takshammy:

This guy

This fucking guy

(via sylvanhills)

January 30, 2013 6:58 pm
๐Ÿ’œBrother she&#8217;s all country. Shoot. From her cowboy boots to her down home roots. She&#8217;s country. From the song she plays to the prayer she prays. That&#8217;s the way she was born and raised. She ain&#8217;t afraid to stay country. Brother she&#8217;s country.๐Ÿ’œ

๐Ÿ’œBrother she’s all country. Shoot. From her cowboy boots to her down home roots. She’s country. From the song she plays to the prayer she prays. That’s the way she was born and raised. She ain’t afraid to stay country. Brother she’s country.๐Ÿ’œ

January 8, 2013 7:49 pm

askerquestioner

countryboythroughandthrough: have i ever told you i hate you?(:

Why they fuck would you even start shit.? Like really.?

January 1, 2013 1:33 am
"Tomorrow, is the first blank page of a 365 page book. Write a good one."

โ€”

Brad Paisleyย  (via califourniabased)

(Source: merunia4ever, via farmerstansandbarefeet)

1:32 am

Happy New Year Demi, we are so proud of you and you inspire us every day.

(Source: selfloves, via crazyc0untrycutiex3-deactivated)

December 31, 2012 9:44 pm
And now Cassie wants to play. Lol. ๐Ÿš‹โ›ต๐Ÿšข๐Ÿฌโ›ช๐Ÿซ๐Ÿค๐ŸŽ…๐ŸŽ‘๐ŸŽ“๐ŸŽ‰๐ŸŽŽ๐ŸŽƒ๐ŸŽ‹๐ŸŽŽ๐Ÿ‘ป๐ŸŽ‘๐ŸŽŽ๐Ÿ‘ป๐ŸŽ’๐ŸŽŽ๐ŸŽ๐ŸŽƒ๐Ÿ‘ป๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ถ๐Ÿ’‰๐Ÿ”‘๐Ÿ’๐ŸŽ…๐ŸŽ‘๐ŸŽ…๐ŸŽ„๐ŸŽ๐ŸŽƒ๐ŸŽ†๐ŸŽŒ๐ŸŽ‘๐ŸŽ„๐ŸŽ๐ŸŽ’๐ŸŽ๐Ÿ›€๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜จ๐Ÿ‘จ๐Ÿ˜ธ๐ŸŒŸ๐Ÿ’ซ๐ŸŒŸ๐Ÿ’จ๐Ÿญ๐Ÿท๐Ÿป๐Ÿฝ๐Ÿฑ๐Ÿ˜๐Ÿท๐Ÿนโ›ช๐Ÿฅ๐Ÿค๐Ÿšˆ๐Ÿ‡ฐ๐Ÿ‡ท๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ช๐Ÿš๐Ÿ’ˆ๐Ÿš“๐Ÿš…๐Ÿš‹๐Ÿšƒ๐Ÿš๐Ÿš…๐Ÿป๐ŸŽด๐ŸŒ๐Ÿž๐Ÿž๐Ÿ’๐Ÿฎ๐Ÿบ๐Ÿถ๐Ÿถ๐Ÿถ๐Ÿฑ๐Ÿท๐Ÿฎ๐ŸŒฑ๐Ÿƒ๐Ÿ”Ÿโฌ…๐Ÿ” ๐Ÿญ๐Ÿฝ๐Ÿ—๐Ÿญ๐Ÿฅ๐Ÿœ๐Ÿฅ

And now Cassie wants to play. Lol. ๐Ÿš‹โ›ต๐Ÿšข๐Ÿฌโ›ช๐Ÿซ๐Ÿค๐ŸŽ…๐ŸŽ‘๐ŸŽ“๐ŸŽ‰๐ŸŽŽ๐ŸŽƒ๐ŸŽ‹๐ŸŽŽ๐Ÿ‘ป๐ŸŽ‘๐ŸŽŽ๐Ÿ‘ป๐ŸŽ’๐ŸŽŽ๐ŸŽ๐ŸŽƒ๐Ÿ‘ป๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ถ๐Ÿ’‰๐Ÿ”‘๐Ÿ’๐ŸŽ…๐ŸŽ‘๐ŸŽ…๐ŸŽ„๐ŸŽ๐ŸŽƒ๐ŸŽ†๐ŸŽŒ๐ŸŽ‘๐ŸŽ„๐ŸŽ๐ŸŽ’๐ŸŽ๐Ÿ›€๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜จ๐Ÿ‘จ๐Ÿ˜ธ๐ŸŒŸ๐Ÿ’ซ๐ŸŒŸ๐Ÿ’จ๐Ÿญ๐Ÿท๐Ÿป๐Ÿฝ๐Ÿฑ๐Ÿ˜๐Ÿท๐Ÿนโ›ช๐Ÿฅ๐Ÿค๐Ÿšˆ๐Ÿ‡ฐ๐Ÿ‡ท๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ช๐Ÿš๐Ÿ’ˆ๐Ÿš“๐Ÿš…๐Ÿš‹๐Ÿšƒ๐Ÿš๐Ÿš…๐Ÿป๐ŸŽด๐ŸŒ๐Ÿž๐Ÿž๐Ÿ’๐Ÿฎ๐Ÿบ๐Ÿถ๐Ÿถ๐Ÿถ๐Ÿฑ๐Ÿท๐Ÿฎ๐ŸŒฑ๐Ÿƒ๐Ÿ”Ÿโฌ…๐Ÿ” ๐Ÿญ๐Ÿฝ๐Ÿ—๐Ÿญ๐Ÿฅ๐Ÿœ๐Ÿฅ

7:32 pm

my childhood.

  • Drake: You calling me a liar?!
  • Josh: I ain't calling you a truther!
  • Josh: You want a mouth full of fist?!
  • Drake: You want a butt full of foot?!
  • Josh: I hope you go bald!
  • Drake: I hope they cancel Oprah!
  • Josh: *GASP* You take that back!
December 29, 2012 2:21 pm
ciatlin:

reindeerplaydate:

w-for-wumbo:

I was not expecting that ending.

what the fuck just happened

they fucking wrecked did u not see


Hahaha.

ciatlin:

reindeerplaydate:

w-for-wumbo:

I was not expecting that ending.

what the fuck just happened

they fucking wrecked did u not see

Hahaha.

(via shootingintherain)

December 28, 2012 3:12 am

skinny-thoughts:

I am SO excited to live with someone eventually.ย 

(Source: blooddelight, via urbancitycountryheart)

December 27, 2012 4:37 pm
Loving my new belt bucket.!! Thanks stepmommy.!!

Loving my new belt bucket.!! Thanks stepmommy.!!

December 26, 2012 10:39 am
I think I found my new addiction.? Maybe.? Lol.

I think I found my new addiction.? Maybe.? Lol.

10:32 am
By far my all time favorite singer forever.!!

By far my all time favorite singer forever.!!

9:52 am

has it ever occurred to you that you could change your life right this second if you really wanted to? ย you could stand up and yell at your teacher if you wanted to, you could place yourself in a life or death situation if you wanted, you could even take that risk and just spontaneously and passionately kiss the one you really love by surprise. ย you could change the entire outcome of our lives, and if our lives are really as bad as we say they are, why wonโ€™t we take those chances.

(via savestheday0427)

9:51 am 9:49 am